mohamed ali
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا

5 مشترك

ايه رايك فى الحب؟

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_rcap83%الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_lcap 83% 
[ 5 ]
الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_rcap17%الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_lcap 17% 
[ 1 ]
الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_rcap0%الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_lcap 0% 
[ 0 ]
الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_rcap0%الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Vote_lcap 0% 
[ 0 ]

مجموع عدد الأصوات : 6

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا

مُساهمة  Admin الأربعاء أغسطس 27, 2008 1:16 am

انا حبيت اول موضوع نتكلم فيه يكون هو ( الحب)
طبعا كل الشباب والبنات مهمتمين جدا بالموضوع ده لانه بيشغل بال كتييييييير مننا
علشان كده انا فكرت فى الموضوع ده .. كل اللى هنعمله ان اى حد عنده تجربه
سواء كانت ناجحه او لا قدر الله فاشله يكتبهالنا علشان كله يستفاد منها
ولو حد عنده ايضا مشكله وعايزنا نشاركه فى حلها يكتبهالنا وان شاء الله نحلها مع بعض
ويبقى فيه اكتر من حل قدم صاحب المشكله و يقدر يختار الحل الى يناسبه
عايزين نجرب مع بعض الموضوع ده وان شاء الله يساعد ناس كتير ويعجبكوا كلكم
(محمد..)

عدل سابقا من قبل Admin في الجمعة سبتمبر 05, 2008 10:22 pm عدل 1 مرات
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 117

https://mbob.ahlamontada.net

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty رد على موضوع الحب

مُساهمة  bob_mmmm2 الأربعاء أغسطس 27, 2008 11:08 pm

موضوع جامد جدااااااااااااا
وان شاء الله المنتدى ده يبقى اجمد منتدى موجود عى النت
فى اقل من شهر
بيبو

bob_mmmm2

المساهمات : 1

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty رد: الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا

مُساهمة  mony_88 الجمعة أغسطس 29, 2008 3:19 pm

موضوع جامد يامحمد ومش عيب ان الواحد يحب من طرف واحد الغلط انه يستمر في الحب ده لانه هيبقي محكوم عليه بالفشل وده رأيي...

mony_88

المساهمات : 4

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty رد على امنيه

مُساهمة  Admin الجمعة سبتمبر 05, 2008 10:20 pm

ايوه طبعا مش عيب ان حد يحب من طرف واحد وانا ماقلتش انه عيب ولا اتكلمت عنه فى الموضوع اللى كاتبه خالص
انا قلت لو حد عنده تجربه كويسه ونجحت يقولهالنها
لو حد عنده تجربه فشلت بروا يقولها علشان كله يستفاد
لو انتى يا امنيه حصلك قبل كده وحبيتى من طرف واحد بقى مش مشكله ممكن تقولهالنا واحنا ان شاء الله نساعدك
ونقولك كمان ممكن تكملى ولا تنسى الموضوع ده من دماغك ااااااااااوك؟؟؟؟؟؟ هنستنى منك موضوع بقى لو فييييييييييه؟
Admin
Admin
Admin

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty رد على موضوع حـــــــــــــــب

مُساهمة  kareeem الأربعاء سبتمبر 10, 2008 5:32 am

اكيد فى حاجة اسمها حب فى زمنا ده لكن للأسف مش كل الناس بتلاقيه انما مانقدرش ننكر وجوده هو بس بقى فيه شوية عيوب زى مثلا انه بقى ممكن يتنسى بسرعة او يتبدل او يتغير طبعا هاتقول ان ده مش حب لكن احنا اصلا مش بنديله فرصة انه يكبر و يتحول من مجرد اعجاب لحب حقيقى لان كلنا عايزين شريك تفصيل على مقاسنا بالضبط و ده طبعا عمره ما هايحصل وعلى فكرة كلنا بندور عليه زيك لكن انا على الاقل مش هيأس و ربنا يرشدنى
مع تمنياتى انك تلاقى الحب اللى انت بتدور عليه
kareeem
kareeem

المساهمات : 18

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty رد على كريم

مُساهمة  Admin الأربعاء سبتمبر 10, 2008 5:42 am

اول حاجه ميرسى على مرورك وتعليقك على الموضوع يا كريم
وكل كلامك ده صح بس فيه حاجه عايز كله يعرفها
انا والله العظيم كتبت الموضوع ده علشان كلنا نتناقش فيه علشان بجد موضوع مهم وبشغلنا كلنا
واكيد كلنا فى جامعات وفيه ناس فى مدارس وعارفين الكلام ده كويس
بس عايز اوصلكم ان انا الحمد لله مش عندى مشكله ولو عندى كنت كتبتها اول واحد يعنى انا مش كاتب الموضوع ده علشان
بدور على حد احبه زى ما انت قلت
او علشان بحب من طرف واحد زى امنيه قبل كده ما قالت ولو فيه كنت والله كتبتها بس انا الحمد لله مش عندى مشكله خالص حاليا
ياريت لو حد عنده مشكله يكتبها او يكتب تعليق على الموضوع من غير ما يتكلم عن صاحب الموضوع انا كتبته ليكوا انتوا اصلا مش علشان مشاكلى انا بس لو عندى مشكله برضوا هناقشها معاكوا (محمد)
Admin
Admin
Admin

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty موضوع الحب

مُساهمة  nada السبت سبتمبر 13, 2008 12:06 am

اول حاجه عايزه اقولك المنتدى جميل اوى يا ميدو وموضوع الحب ده جامد اوى بجد يا محمد وانا عندى مشكله وعايزه اتناقش فيها هنا
المشكله يا محمد ان فيه واحد بيحبنى من زمايلنا وانت عارفه لانه صاحبك بس مش هقولك مين هو المهم ان انا متاكده انه بيحبنى
بس انا مش بحس اى حاجه من ناحيته وهو كلمنى كتير وانا فكرت كتير ومش حاسه حاجه ناحيته وتقريبا كمان علشان انا معجبه بحد تانى ومن زمايلنا هو كمان بس ولا انا قلتله حاجه ولا هو قالى حاجه ومش عارفه هو معجب بيا ولا لاء وانا مش قادره اعرف
وخايفه كمان لو طلع هو كمان معجب بيا وارتبطنا يحصل مشكله بينه وبين الاولانى اللى قلتلك عليه وطبعا كلنا اصحاب يعنى هما الاتنين اصحاب وهما الاتنين اصحابك انت كمان وخايفه كمان ان الاولانى يعملى انا مشكله لو ارتبط بحد غيره يقول اى حاجه يعنى علشان يخلى الموضوع مايكملش
اعمل ايه بقى مع الاول ده
وازاى اعرف التانى ده معجب بيا ولا لاء وانا اقوله ولا اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طلب تانى يا محمد ياريت تعملنا جروب على المنتدى لو ينفع يعنى ويبقى فيه اصحابنا من الكليه بس وماحدش تانى من بره يقدر يشوفه غيرنا وبس يعنى تعمله باسورد وماحدش يعرفه غيرنا وبابقى اصحابنا من الكليه الى موجودين هنا.....

nada

المساهمات : 3

الحب هو اجمل حاجه موجوده فى حياتنا Empty رد على ندى

مُساهمة  Admin السبت سبتمبر 13, 2008 10:24 pm

طبعا اول حاجه عايز اقولك نورتى المنتدى يا ندى
الموضوع بقى بتاعك انا عارف ايوه انه فيه واحد بيحبك وبيحبك بجد وهو اللى قالى على الموضوع اصلا يعنى انا عارف هو مين من غير ما انتى تقولى Razz بس انا عارف وهو كمان على فكره عارف انك مش بتفكرى فيه خالص
وعارف انه كلمك فى الموضوع ده كتير بس انتى غلطانه فى انك مش بتنهى الموضوع معاه هو لسه عنده امل
وانتى كده هتخليه يتعلق بيكى اكتر لو متاكده انك مش هتقدرى تحبيه يبقى لازم تتكلميه وتفهمه ده وتنهى الموضوع خالص علشان على الاقل هو يلغى الموضوع من دماغه لانه متعلق بيكى اوى فانتى لو هتقدرى تحبيه وتفهموا بعض انصحك ترتبطى يه لانه بيبحك جدا مش هتعرفى تحبيه يبقى كلميه من دلوقتى وسيبوا بعض وهو هيفهم على فكره ومش هيضايقك وانا متاكد من ده
وممكن انا اكلمه كمان لو عايزه يعنى لو ارتبطى بحد تانى او كده ماتخفيش بس انتى اقعدى معاه وكلميه وانهى الموضوع لو مش هتقدرى تحبيه علشان مش تظلميه كده
اما التانى ده بقى انا مش عارف هو مين واول مره اعرف منك انك معجبه بحد علشان كمان عاااااااارف انك لو معجبه بحد ماكنتيش هتقولى هستينى لحد ما هو اللى يقولك وهو اللى يعرف الناس يعنى مش انتى اللى هتقولى انك معجبه بحد
بس مش مشكله طبعا انك تكونى معجبه بحد بس لازم تعرفى الاول هو كمان مشاعره ايه وطبعا ده تعرفيه من تصرفاته
يعنى وهو بيتكلم معاكى بيهتم بيكى كده يعنى الحاجات ديه ولو مش قادره تعرفى ده ممكن تلمحيله بقى مفيش مشكله علشان ممكن يكون هو الى خايف يقلوك مثلا
ولو هو كمان بيحبك اكيد هيوقلك على طول او ما تلحيله ولو مش بيبحك يبقى خلاص انتى كمان انسى الموضوع واتعاملى معاه على انكوا اصحاب زى الاول عادى يعنى
بس انا عايز اعرف بقى مين هو............ ومش هقول لحد Very Happy
Admin
Admin
Admin

- مواضيع مماثلة